Vælg land:

SverigeSverige
NorgeNorge
SuomiSuomi
SverigeSverige
NorgeNorge
SuomiSuomi
×

Velkommen til Flawless Finishing Touch, en del af Myori Nordic AB. Vi er en svensk virksomhed, som blev grundlagt i 2004, med et lager i Gøteborg og kontor i Malmø.
Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter af høj kvalitet.


Med venlig hilsen
Filip Gahnström CEO, Myori Nordic AB

Dine gavnlige vilkår
Vores ambition er at du altid skal være tilfreds som kunde. Derfor har du altid 30 dages åbent køb, når du bestiller hos os på Myori Nordic.

Ordrehåndtering
Din ordre pakkes og forlader vores lager inden for 24 timer. Bestillinger, som foretages inden kl. 12 forlader lageret samme dag. Under højsæson når vi oplever højtryk såsom jul eller når vi har store kampagner, kan der forekomme forsinkelser.

Betalingsmetode – Du kan betale med kreditkort. Visa, Mastercard og MobilePay. Vi tilbyder også faktura i samarbejde med Avarda:

Faktura – Din faktura sendes pr. e-mail når pakken har forladt vores lager. Vælger du at betale med faktura, kan vi kun sende pakken til din folkeregistrerede adresse. Administrasjonsgebyr på 29 kr blir lagt til fakturaen.

Vilkår for faktura

Kundeservice – Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at sende en e-mail til help@myori.dk eller ringe til os på 70 33 39 99. Vi besvarer alle e-mail inden for 48 timer.
Åbningstider telefon: man-fre: kl 09:00-15:00

Forsendelser

Leveringstid
Leveringstid er 2 - 3 arbejdsdage fra pakken forlader vores lager i Gøteborg til det ankommer til distributørens pakkeshop. Du kan se forventet leveringstid for de forskellige leveringsalternativer i kassen. Vi tilstræber at levere din ordre inden for angivne tidsrammer, men nogle gange kan leveringen tage længere tid grundet uventede hændelser. Ved forsinkelse af levering, kan du altid kontakte os så hjælper vi dig med at lokalisere din pakke. Ved eventuelle forsinkelser oplyser vi selvfølgelig en ny forventet leveringstid. Hvis en eventuel forsinkelse er af væsentlig betydning for dig, har du altid ret til at fortryde købet. Giv os venligst besked så hurtigt som muligt, hvis det er særligt vigtigt for dig at modtage varen inden en bestemt dato.

Ordrebekræftelse – Du vil modtage en ordrebekræftelse på skærmen med dit ordrenummer og det totale ordrebeløb lige så snart du har foretaget din bestilling inde på hjemmesiden.

Leveringsomkostninger – Eventuelle leveringsomkostninger for din ordre fremgår i kassen og på ordrebekræftelsen.

Moms – Alle priser inkluderer 25% moms.

Uafhentet forsendelse
Ved uafhentet forsendelse, sendes din pakke automatisk retur til vores lagerafdeling efter ca 7-14 dage. Vi debiterer en afgift på 199 DKK ved en sådan retur.

Åbent køb / Fortrydelsesret
Prøv produktet derhjemme - træf din bestlutning derefter. Hos Myori Nordic anvender vi 30 dages returret. Det indebærer, at du har ret til at fortryde dit køb uden en bestemt anledning inden for 30 dage fra at du har modtaget din levering. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du sende os en e-mail inden for tidsfristen. Derefter skal vi modtage returen inden for 14 dage. Du har ret til at åbne emballagen og undersøge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere produktets funktion og egenskaber og vurdere om du er tilfreds med det. Produktet skal returneres i original emballage, inklusive alle eventuelle tilbehør såsom brugsanvisning, fjernbetjening, medfølgende batterier, etc. Hvis varen returneres i væsentligt ændret stand eller hvis der mangler nogle tilbehør, så forbeholder vi os retten til at foretage afskrivningsfradrag på beløb, som skal tilbagebetales. Når du fortryder et køb skal du som kunde stå for returfragten. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken. Fragtomkostningen bliver 100 kr som vi fratrækker fra din refundering.

Retur
Ønsker du at benytte dig af åbent køb, kan du returnere produktet til os inden for 30 dage, fra at du har modtaget din forsendelse. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken og din fragtomkostning bliver 100 kr. Dette gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du selv returnerer den, er det du som står for fragtomkostningerne og er ansvarlig for varerne indtil de når vores lager. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget, se reklamation. Kontakt kundeservice på e-mail help@myori.dk hvis du har spørgsmål om en retur, som du vil foretage. Der pålægges et afskrivningsgebyr, hvis du har brugt varen mere end det skønnes nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber.

Returadressen er:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Sweden

Reklamation
Myori Nordic anvender forbrugerkøblovens reklamationsret, hvilket indebærer at du har två års reklamationsret efter at du har modtaget produktet. (se Forbrugerstyrelsen) Dette indebærer at du har tre års reklamationsret efter at du har modtaget produktet, fejllevering eller transportskade og skal reklameres inden for “rimelig tid” fra at du har opdaget fejlen. Reklamationer, som blev gjort inden for 2 måneder fra at de har opdaget fejlen, anses altid for at være foretaget inden for rimelig tid. Bliver produktet ikke reklameret inden for rimelig tid, hvor fejlen blev opdaget eller burde være blevet opdaget og senest inden for två år og to måneder fra at du har modtaget produktet så mister du retten til at pålægge os eventuelle bøder i henhold til forbrugerkøbeloven.

Ved en reklamationssag skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller sende en e-mail til help@myori.dk som hjælper dig videre med proceduren. Du vil herefter blive bedt om at fremsende billeder via e-mail hvor det defekte produkt/fejl fremgår tydeligt. Du kan bruge det forudbetalte returadresse label, som er inkluderet i pakken ved levering for at sende produktet tilbage til os.

Når vi har modtaget det reklamerede produkt, vil det blive undersøgt for fejl. I tilfælde af godkendt reklamation vil vi erstatte dig med et nyt produkt eller refundere alle dine omkostninger inklusive betaling og forsendelsesgebyrer.

Transportskade
Hvis du ved modtagelse opdager at forsendelsen er transportskadet, skal du anmelde skaden til pakkeshoppen eller transportøren, som har kørt pakken ud til dig. Send gerne en skriftlig e-mail til vores kundeservice.

Tilbagebetaling
Tilbagebetalingen sker uden unødig forsinkelse, senest 14 dage fra den dag, vi har modtaget din besked om, at du har fortrudt dit køb. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde refunderingen, indtil vi har modtaget produktet retur fra dig eller indtil du har fremlagt bevis for at du har returneret produktet. Alt efter hvad der indtræffer først. Tilbagebetalingen sker på samme måde som den oprindelige betaling, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig. Ønsker du at få pengene udbetalt på anden måde, så kontakt vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller send en e-mail til help@myori.dk. Under tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returneringsomkostninger.

Håndtering af personoplysninger
For yderligere information om hvordan vi behandler dine personoplysninger, er du velkommen til at besøge https://flawlessfinishingtouch.dk/sikkerhedspolitik. Det er vigtigt at du læser og forstår integritetspolitikken og føler dig tryg i vores behandling af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål.

Sikkerhed ved køb
Alle transaktioner på vores hjemmeside sker krypteret med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbejder med Avarda og opfylder kravet for PCI. Betaling med betalingskort sker i overensstemmelse med den danske lov for betalinger via internet. Alle kortbetalinger sker med 3D Secure for at øge sikkerheden. Denne proces ejes af din bank og skulle du oppleve problemer med at gennemføre verifikationen under betalingen, henviser vi dig til din bank. Når du har gennemført din betaling via internettet vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Vi beder dig om at gemme den.

Brugeranmeldelser – Alle anmeldelser, som vises på hjemmesiden kommer fra verificerede købere. Vi anvender tjenesten Yotpo til at sikre, at det kun er personer, som faktisk har købt produktet, kan skrive en anmeldelse. Dette sikrer, at anmeldelserne er ægte og repræsentative for kundeoplevelse. Vi manipulerer eller redigerer aldrig anmeldelser.

Tilbud – Alle tilbud på vores hjemmeside er gældende så længe lager haves, medmindre andet er angivet.

Bestilling– Ved bestilling af produkter, modtager du først en uforpligtende ordrebekræftelse. Det er først når du modtager en leveringsbekræftelse, at vi godkender din ordre og det er her, der bliver indgået en bindende aftale mellem dig og Myori Nordic AB. Vi forbeholder os retten til endeligt salg, løbende foretage produktændringer og forbedringer. Skulle nogle af produkterne som du har bestilt, være udsolgt, kan vi kontakte dig og tilbyde tilsvarende erstatningsprodukt.

Ansvar – Du skal være fyldt 18 år og være indforstået med de vilkår, som gælder for at kunne handle hos Myori Nordic.
Flawless Finishing Touch er et registreret varemærke, som opererer under gældende lovgivning og regler om produktansvar i Sverige og EU.

Tvist – Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.

Velkommen til Flawless Finishing Touch, en del af Myori Nordic AB. Vi er en svensk virksomhed, som blev grundlagt i 2004, med et lager i Gøteborg og kontor i Malmø.
Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter af høj kvalitet.


Med venlig hilsen
Filip Gahnström CEO, Myori Nordic AB

Dine gavnlige vilkår
Vores ambition er at du altid skal være tilfreds som kunde. Derfor har du altid 30 dages åbent køb, når du bestiller hos os på Myori Nordic.

Ordrehåndtering
Din ordre pakkes og forlader vores lager inden for 24 timer. Bestillinger, som foretages inden kl. 12 forlader lageret samme dag. Under højsæson når vi oplever højtryk såsom jul eller når vi har store kampagner, kan der forekomme forsinkelser.

Betalingsmetode – Du kan betale med kreditkort. Visa, Mastercard og MobilePay. Vi tilbyder også faktura i samarbejde med Avarda:

Faktura – Din faktura sendes pr. e-mail når pakken har forladt vores lager. Vælger du at betale med faktura, kan vi kun sende pakken til din folkeregistrerede adresse. Administrasjonsgebyr på 29 kr blir lagt til fakturaen.

Vilkår for faktura

Kundeservice – Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at sende en e-mail til help@myori.dk eller ringe til os på 70 33 39 99. Vi besvarer alle e-mail inden for 48 timer.
Åbningstider telefon: man-fre: kl 09:00-15:00

Forsendelser

Leveringstid
Leveringstid er 2 - 3 arbejdsdage fra pakken forlader vores lager i Gøteborg til det ankommer til distributørens pakkeshop. Du kan se forventet leveringstid for de forskellige leveringsalternativer i kassen. Vi tilstræber at levere din ordre inden for angivne tidsrammer, men nogle gange kan leveringen tage længere tid grundet uventede hændelser. Ved forsinkelse af levering, kan du altid kontakte os så hjælper vi dig med at lokalisere din pakke. Ved eventuelle forsinkelser oplyser vi selvfølgelig en ny forventet leveringstid. Hvis en eventuel forsinkelse er af væsentlig betydning for dig, har du altid ret til at fortryde købet. Giv os venligst besked så hurtigt som muligt, hvis det er særligt vigtigt for dig at modtage varen inden en bestemt dato.

Ordrebekræftelse – Du vil modtage en ordrebekræftelse på skærmen med dit ordrenummer og det totale ordrebeløb lige så snart du har foretaget din bestilling inde på hjemmesiden.

Leveringsomkostninger – Eventuelle leveringsomkostninger for din ordre fremgår i kassen og på ordrebekræftelsen.

Moms – Alle priser inkluderer 25% moms.

Uafhentet forsendelse
Ved uafhentet forsendelse, sendes din pakke automatisk retur til vores lagerafdeling efter ca 7-14 dage. Vi debiterer en afgift på 199 DKK ved en sådan retur.

Åbent køb / Fortrydelsesret
Prøv produktet derhjemme - træf din bestlutning derefter. Hos Myori Nordic anvender vi 30 dages returret. Det indebærer, at du har ret til at fortryde dit køb uden en bestemt anledning inden for 30 dage fra at du har modtaget din levering. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du sende os en e-mail inden for tidsfristen. Derefter skal vi modtage returen inden for 14 dage. Du har ret til at åbne emballagen og undersøge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere produktets funktion og egenskaber og vurdere om du er tilfreds med det. Produktet skal returneres i original emballage, inklusive alle eventuelle tilbehør såsom brugsanvisning, fjernbetjening, medfølgende batterier, etc. Hvis varen returneres i væsentligt ændret stand eller hvis der mangler nogle tilbehør, så forbeholder vi os retten til at foretage afskrivningsfradrag på beløb, som skal tilbagebetales. Når du fortryder et køb skal du som kunde stå for returfragten. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken. Fragtomkostningen bliver 100 kr som vi fratrækker fra din refundering.

Retur
Ønsker du at benytte dig af åbent køb, kan du returnere produktet til os inden for 30 dage, fra at du har modtaget din forsendelse. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken og din fragtomkostning bliver 100 kr. Dette gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du selv returnerer den, er det du som står for fragtomkostningerne og er ansvarlig for varerne indtil de når vores lager. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget, se reklamation. Kontakt kundeservice på e-mail help@myori.dk hvis du har spørgsmål om en retur, som du vil foretage. Der pålægges et afskrivningsgebyr, hvis du har brugt varen mere end det skønnes nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber.

Returadressen er:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Sweden

Reklamation
Myori Nordic anvender forbrugerkøblovens reklamationsret, hvilket indebærer at du har två års reklamationsret efter at du har modtaget produktet. (se Forbrugerstyrelsen) Dette indebærer at du har tre års reklamationsret efter at du har modtaget produktet, fejllevering eller transportskade og skal reklameres inden for “rimelig tid” fra at du har opdaget fejlen. Reklamationer, som blev gjort inden for 2 måneder fra at de har opdaget fejlen, anses altid for at være foretaget inden for rimelig tid. Bliver produktet ikke reklameret inden for rimelig tid, hvor fejlen blev opdaget eller burde være blevet opdaget og senest inden for två år og to måneder fra at du har modtaget produktet så mister du retten til at pålægge os eventuelle bøder i henhold til forbrugerkøbeloven.

Ved en reklamationssag skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller sende en e-mail til help@myori.dk som hjælper dig videre med proceduren. Du vil herefter blive bedt om at fremsende billeder via e-mail hvor det defekte produkt/fejl fremgår tydeligt. Du kan bruge det forudbetalte returadresse label, som er inkluderet i pakken ved levering for at sende produktet tilbage til os.

Når vi har modtaget det reklamerede produkt, vil det blive undersøgt for fejl. I tilfælde af godkendt reklamation vil vi erstatte dig med et nyt produkt eller refundere alle dine omkostninger inklusive betaling og forsendelsesgebyrer.

Transportskade
Hvis du ved modtagelse opdager at forsendelsen er transportskadet, skal du anmelde skaden til pakkeshoppen eller transportøren, som har kørt pakken ud til dig. Send gerne en skriftlig e-mail til vores kundeservice.

Tilbagebetaling
Tilbagebetalingen sker uden unødig forsinkelse, senest 14 dage fra den dag, vi har modtaget din besked om, at du har fortrudt dit køb. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde refunderingen, indtil vi har modtaget produktet retur fra dig eller indtil du har fremlagt bevis for at du har returneret produktet. Alt efter hvad der indtræffer først. Tilbagebetalingen sker på samme måde som den oprindelige betaling, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig. Ønsker du at få pengene udbetalt på anden måde, så kontakt vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller send en e-mail til help@myori.dk. Under tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returneringsomkostninger.

Håndtering af personoplysninger
For yderligere information om hvordan vi behandler dine personoplysninger, er du velkommen til at besøge https://flawlessfinishingtouch.dk/sikkerhedspolitik. Det er vigtigt at du læser og forstår integritetspolitikken og føler dig tryg i vores behandling af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål.

Sikkerhed ved køb
Alle transaktioner på vores hjemmeside sker krypteret med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbejder med Avarda og opfylder kravet for PCI. Betaling med betalingskort sker i overensstemmelse med den danske lov for betalinger via internet. Alle kortbetalinger sker med 3D Secure for at øge sikkerheden. Denne proces ejes af din bank og skulle du oppleve problemer med at gennemføre verifikationen under betalingen, henviser vi dig til din bank. Når du har gennemført din betaling via internettet vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Vi beder dig om at gemme den.

Brugeranmeldelser – Alle anmeldelser, som vises på hjemmesiden kommer fra verificerede købere. Vi anvender tjenesten Yotpo til at sikre, at det kun er personer, som faktisk har købt produktet, kan skrive en anmeldelse. Dette sikrer, at anmeldelserne er ægte og repræsentative for kundeoplevelse. Vi manipulerer eller redigerer aldrig anmeldelser.

Tilbud – Alle tilbud på vores hjemmeside er gældende så længe lager haves, medmindre andet er angivet.

Bestilling– Ved bestilling af produkter, modtager du først en uforpligtende ordrebekræftelse. Det er først når du modtager en leveringsbekræftelse, at vi godkender din ordre og det er her, der bliver indgået en bindende aftale mellem dig og Myori Nordic AB. Vi forbeholder os retten til endeligt salg, løbende foretage produktændringer og forbedringer. Skulle nogle af produkterne som du har bestilt, være udsolgt, kan vi kontakte dig og tilbyde tilsvarende erstatningsprodukt.

Ansvar – Du skal være fyldt 18 år og være indforstået med de vilkår, som gælder for at kunne handle hos Myori Nordic.
Flawless Finishing Touch er et registreret varemærke, som opererer under gældende lovgivning og regler om produktansvar i Sverige og EU.

Tvist – Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.


Få en fordelagtig rabat ved køb af flere produkter!

*Vi tilbyder en rabat på 20%. til kunder, der køber mere end ét produkt!

Flawless Beauty
Store Cart {{itemsCount}}

Indkøbskurv

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

Indkøbskurv

Vælg land:

SverigeSverige
NorgeNorge
SuomiSuomi
SverigeSverige
NorgeNorge
SuomiSuomi
Flawless Beauty
Store Cart {{itemsCount}}

Indkøbskurv

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}
Store Cart {{itemsCount}}

Indkøbskurv

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

{{{custom_field currentProductVariant 'sale'}}}

FINISHING TOUCH

FLAWLESS LEGS

{{{custom_field product 'desctitle'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'description'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'outofstock'}}}{{{custom_field currentProductVariant 'instock'}}}{{{custom_field currentProductVariant 'fewinstock'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'nowprice'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'originalprice'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'shipping'}}}

Du kan også ringe og bestille på:

70 33 39 99

Sikker betaling med AVARDA

{{{custom_field currentProductVariant 'sale'}}}

FINISHING TOUCH

FLAWLESS LEGS

{{{custom_field product 'desctitle'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'description'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'outofstock'}}}{{{custom_field currentProductVariant 'instock'}}}{{{custom_field currentProductVariant 'fewinstock'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'nowprice'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'originalprice'}}}

{{{custom_field currentProductVariant 'shipping'}}}

Du kan også ringe og bestille på:

70 33 39 99

Sikker betaling med AVARDA

Finishing Touch Flawless Legs

FINISHING TOUCH FLAWLESS LEGS

Flawless Legs er en shaver til skånsom hårfjerning på ben, arme og andre dele af kroppen. Den har et ergonomisk håndtag, der giver et godt greb, og det indbyggede lys sikrer, at du ikke overser nogen hår. Flawless Legs kan bruges hver dag uden rødme eller hudirritation.

Finishing Touch Flawless Legs
Finishing Touch Flawless Legs

FINISHING TOUCH FLAWLESS LEGS

Flawless Legs er en shaver til skånsom hårfjerning på ben, arme og andre dele af kroppen. Den har et ergonomisk håndtag, der giver et godt greb, og det indbyggede lys sikrer, at du ikke overser nogen hår. Flawless Legs kan bruges hver dag uden rødme eller hudirritation.

Finishing Touch Flawless Face 3.0
Finishing Touch Flawless Legs

FINISHING TOUCH FLAWLESS LEGS ER GODKENDT AF DERMATOLOGER

Takket være avanceret teknologi og fire 18 karat guldbelagte hoveder kan du barbere dig sikkert uden smerte eller irritation. Flawless Legs fjerner hårene med mikroskopisk præcision og efterlader din hud fløjlsblød.

VELEGNET TIL ARMHULER, ANKLER OG KNÆ

Barberhovederne er udviklet til skånsom barbering og følger kroppen jævnt, så du nu kan barbere dig over knæene uden at skære dig eller overse hår.

Finishing Touch Flawless Legs

FINISHING TOUCH FLAWLESS LEGS ER GODKENDT AF DERMATOLOGER

Takket være avanceret teknologi og fire 18 karat guldbelagte hoveder kan du barbere dig sikkert uden smerte eller irritation. Flawless Legs fjerner hårene med mikroskopisk præcision og efterlader din hud fløjlsblød.

VELEGNET TIL ARMHULER, ANKLER OG KNÆ

Barberhovederne er udviklet til skånsom barbering og følger kroppen jævnt, så du nu kan barbere dig over knæene uden at skære dig eller overse hår.

Finishing Touch Flawless Face 3.0

GENOPLADBAR

Batteriet oplades med det medfølgende USB-kabel, som tilsluttes f.eks. en smartphone-adapter eller en anden adapter med USB-stik. Kan også oplades via USB-stikket på din computer. Bemærk, at adapteren ikke er inkluderet.

FUNKTIONER OG EGENSKABER

  • Hurtig og smertefri

  • Hypoallergenisk, 18 karat guldbelagt hoved

  • Indbygget LED-lys

  • Diskret og bærbar

  • Tryg at røre ved

  • Genopladelig

  • Uønsket hår vokser ikke tykkere ud igen

  • Ergonomisk håndtag, der giver et godt greb

  • Fjerner hår med mikroskopisk præcision

Finishing Touch Flawless Legs
Finishing Touch Flawless Legs

GENOPLADBAR

Batteriet oplades med det medfølgende USB-kabel, som tilsluttes f.eks. en smartphone-adapter eller en anden adapter med USB-stik. Kan også oplades via USB-stikket på din computer. Bemærk, at adapteren ikke er inkluderet.

FUNKTIONER OG EGENSKABER

  • Hurtig og smertefri

  • Hypoallergenisk, 18 karat guldbelagt hoved

  • Indbygget LED-lys

  • Diskret og bærbar

  • Tryg at røre ved

  • Genopladelig

  • Uønsket hår vokser ikke tykkere ud igen

  • Ergonomisk håndtag, der giver et godt greb

  • Fjerner hår med mikroskopisk præcision

Hiver Flawless Legs hårstrået ud med roden?

Flawless Legs er ikke en epilator, så den hiver ikke i hårstrået. Hemmeligheden ved Flawless Legs skånsomme hårfjerning er den revolutionerende ’Butterfly Technology’, eller sommerfugl-teknologi, der fjerner hårstrået på mikroskopisk niveau. Med det 18 karats guldbelagt hoved bliver hårstrået fjernet uden rifter, sår eller irritation.

Bruger Flawless Legs laser eller varme til at fjerne hår?

Laser eller varme bruges ikke under hårfjerning med Flawless Legs.

Hvor længe kan man bruge Flawless Legs på en opladning?

Fejlfri Legs fungerer i cirka en time ved fuld opladning.

Hvordan rengør jeg min Flawless Legs?

Brug ikke Flawless Legs i bruseren og hold den ikke under vand. Barbermaskinen er vandafvisende men ikke vandtæt. Ved rengøring af din Flawless Legs skal du holde enheden o den ene hånd og tag fat i den nedre del af barberhovedet med den anden hånd og adskil dem fra hinanden. Vend barberhovedet op og ned og ryst det let for at rense det for hår. Brug den medfølgende børste til at fjerne hår, der kan sidde fast i barberhovedet.

Hvor ofte skal jeg udskifte barberhovedet på min Flawless Legs?

Alle er forskellige. Dem med meget hår og meget lange ben vil sandsynligvis udskifte deres barberhoveder tidligere end dem med lidt hårvækst og korte ben. Vi anbefaler, at man udskifter barberhoved hver 3. – 4. måned.

SAGT AF ANDRE KUNDER

video preview image
Leverans

LEVERING

Køb før kl 14 afsendes samme dag

Dela upp betalning

KUNDESERVICE 8 - 15

Find svar på dine spørgsmål

Öppet köp

PRØV DERHJEMME

30 dages returret

Avarda

SIKKER BETALING

Betale med Avarda

Leverans

LEVERING

Køb før kl 14 afsendes samme dag

Dela upp betalning

KUNDESERVICE 8 - 15

Find svar på dine spørgsmål

Öppet köp

PRØV DERHJEMME

30 dages returret

Avarda

SIKKER BETALING

Betale med Avarda

Girl with pillow
Pullover mattress
Woman with pillow
Jumping on bed
Soft foam mattress
Sleeping beauty