SPØRGSMÅL TIL KUNDESERVICE
Hvordan kan det være, at jeg ikke har modtaget min pakke?
Den tid, vi har angivet, er antallet af arbejdsdage, indtil pakken forlader Myoris lager. Dertil kommer fragtfirmaets leveringstid, som normalt er 2-3 arbejdsdage. Vi kan ikke garantere de leveringstider, der er angivet på vores hjemmeside, men de giver en god indikation, selvom uventede forsinkelser kan forekomme. Tag kontakt med vores Kundeservice på tlf 70 333 99 eller du kan sende en email til help-dk@myori.se hvis du har spørgsmål.
Hvor længe har jeg reklamationsret på købte varer?
I henhold til den danske købelov har du 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Du kan få mere information på www.fbr.dk
Der er fejl på den vare, jeg har købt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en forkert eller defekt vare, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 333 999.
Hvor længe har jeg fortrydelsesret?
Hvis du fortryder dit køb kan du returnere varen inden for 30 dage. Læs mere om dette under Købvilkår. Myori tilbyder dig altid 30 dages åbent køb.
Hvad skal jeg gøre, når jeg vil returnere en vare?
Meddel os inden 30 dage fra modtagelsen at du vil returnere din vare. Vi sender dig en returlabel og returnummer som gør håndteringen af din retur hurtigere og mere sikker. Hvis du sender din vare på anden måde er det dig som kunde som har ansvaret for varene indtil de når Myori. Produktet/Varen skal returneres med alle komponenter inklusiv manualer og helst in sin original emballage.
Jeg har returneret min vare, men har ikke fået mine penge retur?
Vi refunderer det fulde beløb inden for 14 dage efter, at vi har modtaget de returnerede varer, eller du kan bevise, at du har sendt varerne tilbage, alt efter hvad der kommer først. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive trukket på kortet. Afhængigt af dit kreditkortselskabs behandlingstid kan det tage 10-30 dage, før tilbagebetalingen er gennemført. Hvis du har betalt med direkte betaling eller Myori-faktura, vil beløbet blive indsat på din bankkonto eller via postanvisning.
Hvordan udregnes fragtomkostningerne?
Fragtomkostningerne afhænger af varens størrelse, vægt og forsendelsesomkostninger. Hvis varen ikke kan sendes som pakke (store eller tunge varer), bliver vi nødt til at sende hver vare som separat fragt. Ved 2 for 1 tilbud får man et ekstra produkt gratis med i sit køb uden ekstra omkostninger. Det kan medfører ekstra fragtomkostninger på grund af forhøjede ompaknings- og håndteringsomkostninger.
Følger der en dansk brugervejledning med til alle produkter?
Det fremgår af produktbeskrivelsen, om der medfølger en dansk brugervejledning (hvis ikke, vil der altid være en brugervejledning på engelsk). Der følger også en instruktionsvideo med til nogle af produkterne. Det vil kunne ses i produktbeskrivelsen. Video eller DVD er altid på engelsk.
Spørgsmål om fakturaer
Hvorfor har jeg fået en faktura, når jeg har returneret min ordre (dele af min ordre)?
Oftest skyldes det, at fakturaen blev sendt, inden vi havde modtaget din returnering på vores lager. Kontakt venligst Myori(tlf 70 333 999), hvis du vil have information om din betaling.
Hvornår kommer fakturaen?
Fakturaenvil blive sendtsærskilt i midten af måneden.
Er min betaling registreret?
Kontakt venligst Myori kundeservice (tlf. 70 333 999) hvis du er usikker på, om din betaling er gået igennem.
Hvor meget skylder jeg på min konto?
Dette fremgår på din faktura – alternativt kan du ringe til Myori kundeservice (tlf. 70 333 999).
Hvorfor har jeg fået en faktura på 199,- DKK?
Dette er en afgift, vi lovmæssigt har ret til at opkræve, hvis du ikke henter din pakke på posthuset. Den dækker vores omkostning til at sende pakken ud og tage den retur.
Spørgsmål om Internetbestilling
Hvordan bestiller jeg en vare over internettet?
Læs mere om det produkt du er intresseret i og vælg ’bestil nu’. Derefter udfylder du dine oplysninger og bekræfter din bestilling. En gang imellem vil du få information om et specialtilbud før du kommer til siden hvor vi takker for din bestilling. Så er din bestilling modtaget og du får en bekræftelse via email.
Hvordan betaler jeg?
Du kan vælge at betale med kreditkort (ingen ekstra omkostninger), direkte via din bank (ingen ekstra omkostninger) Myori faktura (faktureringsomkostning 29 kr). Du skal vælge betalingsmåde i Kassen, inden du fuldfører købet.
Er det sikkert at anvende kreditkort som betaling?
Det er helt sikkert at handle hos Myori. Vi anvender en avanceret krypteringsteknologi, når vi sender dine oplysninger til banken. Betaling med kreditkort følger dansk lov for online betalinger.
Modtager jeg en ordrebekræftelse?
Ja, hvis du har bestilt varen via internettet og oplyser din Email adresse.
Har I modtaget min ordre?
Hvis du har bestilt via internettet, sender vi dig to ordrebekræftelser. Den første bekræftelse modtager du, når vi har modtaget din ordre. Den anden bekræftelse modtager du, når varen er blevet sendt fra vores lager. Hvis der er gået over en uge fra ordredatoen, og du ikke har modtaget en bekræftelse, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil ændre eller afbestille en ordre?
Ring straks til vores kundeservice på telefon 70 333 999, eller send en e-mail til help-dk@myori.se og spørg dem, om de har sendt din vare? Normalt sender vi en vare dagen efter, at vi har modtaget en ordre. Hvis du ikke har modtaget varen efter 10 dage, skal du kontakte vores kundeservice.
SPØRGSMÅL TIL KUNDESERVICE
Hvordan kan det være, at jeg ikke har modtaget min pakke?
Den tid, vi har angivet, er antallet af arbejdsdage, indtil pakken forlader Myoris lager. Dertil kommer fragtfirmaets leveringstid, som normalt er 2-3 arbejdsdage. Vi kan ikke garantere de leveringstider, der er angivet på vores hjemmeside, men de giver en god indikation, selvom uventede forsinkelser kan forekomme. Tag kontakt med vores Kundeservice på tlf 70 333 99 eller du kan sende en email til help-dk@myori.se hvis du har spørgsmål.
Hvor længe har jeg reklamationsret på købte varer?
I henhold til den danske købelov har du 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Du kan få mere information på www.fbr.dk
Der er fejl på den vare, jeg har købt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en forkert eller defekt vare, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 333 999.
Hvor længe har jeg fortrydelsesret?
Hvis du fortryder dit køb kan du returnere varen inden for 30 dage. Læs mere om dette under Købvilkår. Myori tilbyder dig altid 30 dages åbent køb.
Hvad skal jeg gøre, når jeg vil returnere en vare?
Meddel os inden 30 dage fra modtagelsen at du vil returnere din vare. Vi sender dig en returlabel og returnummer som gør håndteringen af din retur hurtigere og mere sikker. Hvis du sender din vare på anden måde er det dig som kunde som har ansvaret for varene indtil de når Myori. Produktet/Varen skal returneres med alle komponenter inklusiv manualer og helst in sin original emballage.
Jeg har returneret min vare, men har ikke fået mine penge retur?
Vi refunderer det fulde beløb inden for 14 dage efter, at vi har modtaget de returnerede varer, eller du kan bevise, at du har sendt varerne tilbage, alt efter hvad der kommer først. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive trukket på kortet. Afhængigt af dit kreditkortselskabs behandlingstid kan det tage 10-30 dage, før tilbagebetalingen er gennemført. Hvis du har betalt med direkte betaling eller Myori-faktura, vil beløbet blive indsat på din bankkonto eller via postanvisning.
Hvordan udregnes fragtomkostningerne?
Fragtomkostningerne afhænger af varens størrelse, vægt og forsendelsesomkostninger. Hvis varen ikke kan sendes som pakke (store eller tunge varer), bliver vi nødt til at sende hver vare som separat fragt. Ved 2 for 1 tilbud får man et ekstra produkt gratis med i sit køb uden ekstra omkostninger. Det kan medfører ekstra fragtomkostninger på grund af forhøjede ompaknings- og håndteringsomkostninger.
Følger der en dansk brugervejledning med til alle produkter?
Det fremgår af produktbeskrivelsen, om der medfølger en dansk brugervejledning (hvis ikke, vil der altid være en brugervejledning på engelsk). Der følger også en instruktionsvideo med til nogle af produkterne. Det vil kunne ses i produktbeskrivelsen. Video eller DVD er altid på engelsk.
Spørgsmål om fakturaer
Hvorfor har jeg fået en faktura, når jeg har returneret min ordre (dele af min ordre)?
Oftest skyldes det, at fakturaen blev sendt, inden vi havde modtaget din returnering på vores lager. Kontakt venligst Myori(tlf 70 333 999), hvis du vil have information om din betaling.
Hvornår kommer fakturaen?
Fakturaenvil blive sendtsærskilt i midten af måneden.
Er min betaling registreret?
Kontakt venligst Myori kundeservice (tlf. 70 333 999) hvis du er usikker på, om din betaling er gået igennem.
Hvor meget skylder jeg på min konto?
Dette fremgår på din faktura – alternativt kan du ringe til Myori kundeservice (tlf. 70 333 999).
Hvorfor har jeg fået en faktura på 199,- DKK?
Dette er en afgift, vi lovmæssigt har ret til at opkræve, hvis du ikke henter din pakke på posthuset. Den dækker vores omkostning til at sende pakken ud og tage den retur.
Spørgsmål om Internetbestilling
Hvordan bestiller jeg en vare over internettet?
Læs mere om det produkt du er intresseret i og vælg ’bestil nu’. Derefter udfylder du dine oplysninger og bekræfter din bestilling. En gang imellem vil du få information om et specialtilbud før du kommer til siden hvor vi takker for din bestilling. Så er din bestilling modtaget og du får en bekræftelse via email.
Hvordan betaler jeg?
Du kan vælge at betale med kreditkort (ingen ekstra omkostninger), direkte via din bank (ingen ekstra omkostninger) Myori faktura (faktureringsomkostning 29 kr). Du skal vælge betalingsmåde i Kassen, inden du fuldfører købet.
Er det sikkert at anvende kreditkort som betaling?
Det er helt sikkert at handle hos Myori. Vi anvender en avanceret krypteringsteknologi, når vi sender dine oplysninger til banken. Betaling med kreditkort følger dansk lov for online betalinger.
Modtager jeg en ordrebekræftelse?
Ja, hvis du har bestilt varen via internettet og oplyser din Email adresse.
Har I modtaget min ordre?
Hvis du har bestilt via internettet, sender vi dig to ordrebekræftelser. Den første bekræftelse modtager du, når vi har modtaget din ordre. Den anden bekræftelse modtager du, når varen er blevet sendt fra vores lager. Hvis der er gået over en uge fra ordredatoen, og du ikke har modtaget en bekræftelse, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil ændre eller afbestille en ordre?
Ring straks til vores kundeservice på telefon 70 333 999, eller send en e-mail til help-dk@myori.se og spørg dem, om de har sendt din vare? Normalt sender vi en vare dagen efter, at vi har modtaget en ordre. Hvis du ikke har modtaget varen efter 10 dage, skal du kontakte vores kundeservice.